Pomoc

Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Wystarczy kliknąć tu [regulamin]. Znajdziesz go także na stronie głównej, w dolnej części pod napisem Informacje.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

TAK, zadzwoń na numer 515 516 530 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 16.30.

Czy zakupy w sklepie GaleriaLimonka.pl są bezpieczne?

TAK. Sklep nasz posiada bezpieczny Certyfikat AlphaSSL CA G2 wydany przez firmę GlobalSign . Certyfikat ten pozwala na zabezpieczenie procesu przepływu danych pomiędzy komputeren użytkownika/klienta sklepu a naszym serwerem.

Jak robić zakupy w sklepie GaleriaLimonka.pl?

Przy każdym produkcie widnieje napis „DO KOSZYKA” lub DODAJ DO KOSZYKA”. Klikając tą ikonkę produkt, którym jesteś zainteresowany zostanie dodany do koszyka. W koszyku można dokonywać zmian w ilości zamawianych produktów i usuwać je ze swojej listy zakupów.

Z koszyka możesz przejść do dalszych zakupów lub do płatności, gdzie możesz wybrać sposób dostawy i formę płatności.

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, najwygodniej będzie Ci się zalogować. Możesz także zalogować się poprzez Facebook.

Na końcu, w podsumowaniu zakupów sprawdź, czy dane się zgadzają i zaznacz okienko ”Akceptuję regulamin sklepu internetowego galerialimonka.pl” i kliknij przycisk "Zamawiam i płacę".

Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na wskazany przez ciebie adres e-mail.

W jaki sposób kupić produkty, które są "niedostępne"?

Produkty, których nie mamy w magazynie i ich termin dostawy jest nieznany oznaczone są jako "produkt niedostępny". Możesz włączyć powiadomienie o dostępności takiego produktu klikając na "powiadomienie o dostępności" i wpisując swój adres e-mail. Jeżeli tylko dany produkt pojawi się w naszym magazynie zostaniesz natychmiast o tym powiadomiony poprzez e-mail i wówczas będziesz mógł go kupić.

W jakim czasie otrzymam zamówienie?

Przy każdym produkcie określony jest termin wysyłki. Przy realizacji zamówienia na kilka produktów o różnych terminach wysyłki, zostanie ono zrealizowane zakładając najdłuższy czas. Zwykle jednak wysyłka następuje w kolejny dzień roboczy po złożeniu zamówienia, zakładając, że zamówienie zostało złożone do godziny 14 oraz zostało opłacone lub wybrana została opcja płatności przy odbiorze. Jeżeli wybrany został "przelew tradycyjny" to zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności. Należy jeszcze pamiętać, że pomiędzy nami jest jeszcze firma kurierska. Czas doręczenia zamówienia zależny jest od pracy tych firm. Firma kurierska powinna dostarczyć przesyłkę na drugi dzień roboczy.

Jak można zapłacić za zamówione produkty?

W sklepie GaleriaLimonka.pl można płacić na różne sposoby:

Przy odbiorze – płacisz w momencie odbioru przesyłki od kuriera

Przelewem bankowym - w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymujesz dane do przelewu, który możesz zrealizować w swoim banku, przez internet lub na poczcie.

Gdybyś nie otrzymał e-maila, możesz dokonać przelewu na poniższe dane:

EXCEL Aneta Sielicka
ul. Sportowa 39
72-100 Białuń

Numer rachunku: 91 1160 2202 0000 0001 1817 3781 - Bank Millennium

Przelewy24.pl - bezpieczne płatności online - wybierając tą opcję istnieje możliwość zarówno płatności kartą jak i przelewem z jednego z banków internetowych, w którym Klient posiada rachunek. Ten sposób jest szybki i bezpieczny. Cały proces płatności odbywa się z pominięciem naszego sklepu. Cały proces odbywa się pomiędzy komputerem Klienta a serwisem platnosci.pl.

PayPal - bezpieczne płatności online dla posiadających konto w tym systemie.

Czy muszę podawać numer telefonu oraz adres e-mail przy zakupie?

Jest to dla nas bardzo cenna informacja. W przypadku jakichkolwiek niejasności lub wątpliwości będziemy mogli się z Tobą skontaktować. Dzięki temu możemy również zapewnić sprawną obsługę sklepu.

Czy można zmienić zamówienie?

Istnieje możliwość zmiany zamówienia przed oddaniem go w ręce kuriera. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami przez e-mail info[at]galerialimonka.pl lub telefonicznie pod nr. 515 516 530.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Można zmienić adres dostawy do momentu wysłania zamówienia do Klienta poprzez e-mali info[at]galerialimonka.pl lub pod nr. Tel: 515 516 530.

Czy dane na fakturze muszą być takie same jak do przesyłki?

Dane do przesyłki mogą się różnić od danych, które umieścimy na fakturze. Musimy tylko być poinformowani o tym, że dane te są różne. Jeśli więc chcesz otrzymać fakturę z innymi danymi, zmień dane w formularzu na stronie (dostępnym po zalogowaniu), lub wyślij nam e-mail z taka informacją.

Czy można sprawdzić status zamówienia i przesyłki?

Oczywiście. Status zamówienia można sprawdzić na stronie www.galerialimonka.pl po zalogowaniu na swoje konto, lub telefonicznie pod nr. 515 516 530

Przy każdym zamówieniu sklep GaleriaLimonka wysyła maila z informacją o statusie zamówionego produktu.
W momencie, gdy produkt zostaje przekazany w ręce firmy kurierskiej, status zamówienia w naszym sklepie zmienia się na zrealizowany, a paczkę można śledzić na stronie firmy kurierskiej DHL lub InPost, która wysyła na e-mail informację z numerem nadawczym przesyłki.

W jaki sposób mogę otrzymać kod rabatowy?

Kody rabatowe udostępniane są w kampaniach marketingowych. Jeżeli aktualnie nie prowadzimy takiej kampanii to możesz zgłosić się do nas telefonicznie lub poprzez e-mail, określić wartość ewentualnych zakupów, a my zaproponujemy Ci atrakcyjny rabat.

Czy można zwrócić zakupione produkty?

TAK. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu. Oznacza to, że jeśli chcesz zwrócić produkt możesz to uczynić. Warunkiem zwrotu towaru jest jednak odesłanie go do nas na swój koszt.

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Nic straconego. Wejdź w zakładkę „LOGOWANIE/REJESTRACJA”. I kliknij ikonkę zapomniałem hasła. Wpisz adres e-mail, którego użyłeś przy pierwszej rejestracji i kliknij OK. Na ten adres zostanie wysłana informacja z twoim hasłem.

Jak zmienić hasło?

Wystarczy, że zalogujesz się i wejdziesz w zakładkę moje dane. Na końcu listy, pod danymi do wysyłki są dwa puste okienka: „NOWE HASŁO” i „POWTÓRZ NOWE HASŁO” Wpisz tam hasło, jakim chciałbyś się posługiwać i naciśnij „ZMIEŃ”. Od tej pory będziesz logował się przy pomocy nowego hasła do serwisu.

NEWSLETTER
@